Teherbeesési gaszto-étrend: avagy ételek, amik megkönnyítik azt, hogy teherbe ess!

Nem mindegy, mit eszel!

Vannak úgynevezett termékenységnövelő zöldségek. Ezek rendkívüli mértékben képesek megnövelni azt az esélyt, hogy sikerüljön megfogannia a babának.

De mégis hogyan? Hogyan működik ez az egész?

Nos, a zöldségek közül a káposztafélék, a brokkoli, a leveles zöldségek és a burgonya a leginkább ajánlott azok számára, akik babát szeretnének. 

A brokkoli és a leveles zöldségfélék magas folsav- és vastartalmuk révén elősegítik a megtermékenyített petesejt megtapadását. 

Továbbá a bennük lévő C-vitamin nélkülözhetetlen a petefészkek megfelelő működéséhez és a peteérési folyamathoz.

Sok nőnek kifejezetten érdemes káposztát fogyasztania, ezt számos orovsi is javasolja bizonyos esetekben, amikor növelni kell a termékenységet.

A gyümölcsök közül magas C-vitamin-tartalmuk miatt a citrusféléket érdemes előnyben részesíteni (a C-vitamin a peteérést segíti) annak, aki gyermeket szeretne. 

A banán rendszeres fogyasztását is javasolják a szakemberek, mert magas B6-vitamin-tartalma révén elősegíti a rendszeres menstruációs ciklust, ezáltal javul a termékenység. 

A fehérjék közül a gyermeket tervező nőknek a zsírszegény tej helyett inkább a teljes tej (és abból készült tejtermékek) fogyasztását javasolják, mert a bennük lévő zsírsavak és a kalcium fokozza a termékenységet.

A tojás is remek választás, hiszen a benne lévő kolin, folsav és D-vitamin mind pozitívan hatnak a termékenységre.

Ha ezeket betartjuk, és megpróbáljuk a mindennapi étrendünkbe beépíteni őket, akkor garantáltan hamarosan meg fog ajándékozni minket a sors egy igazi gyermekáldással.

OSZD MEG másokkal is!