Gyorsabban akarsz teherbe esni? Ezt a 7 tippet fogadd meg, és sikerülni fog!

Szakemberek gyűjtötték össze a legjobb módszereket. 

Nagyon fontos, hogy ezeket megfogadd, tisztában legyél vele, mert 

1. Előzetes vizsgálat!

Kifejezetten fontos, hogy előzetesen is elvégeztess az orvosokkal néhány komolyabb vizsgálatot. Előfordulhat ugyanis, hogy egyes egészségi állapotok, kondíciók, vagy akár rejtett betegségek akadályozhatják majd a teherbeesést, amikre más úton soha nem is derülne fény.

2. Ismerd a ciklusod

nagyon fontos, hopgy tudd, mikor van ovulációd, és milyenek ennek tünetei. Ha pontosan ismered a ciklusod, nagyobb eséllyel esel teherbe. Vannak, akik az egyik oldalukon enyhe fájdalmat is éreznek az alhasban. Ezek azok a napok, mikor igazán eljött a szex ideje. Az ovuláció előrejelző készítmények szintén segítenek a termékeny napok kiszámításában.

3. Nincs legjobb pozíció

Ne görcsölj azon, hogy melyik a legjobb póz, amiben megfoganhat a gyermeked. Ezek ugyanis lényegében csak mítoszok. Nincsenek tudományos bizonyítékai annak, hogy a misszionárius póz jobb lenne a fogantatás szempontjából, mint azok, melyekben a nő van felül. 

4. Vízszintesen az aktus után! 

Ezt már bizonyára hallottad korábban is. Aktus után ha 10-15 percig vízszintesen maradsz, azzal elég időt biztosítasz a spermiumoknak a célba éréshez.

5. Csak semmi túlzás!

Noha először jó ötletnek tűnik, tudni kell, hogy a túl gyakori ejakulációval csökken a spermiumok száma. Az ovuláció ideje környékén a kétnaponkénti szeretkezés az ideális a teherbeeséshez. A spermiumok ugyanis az aktus után még 72 órán át életképesek. 

6. Ne légy stresszes!

Nem csak a te ovulációdat befolyásolhatja negatívan. Férfiak esetében mindez szexuális zavarokat, szorongást okozhat. Számos módszerrel csökkentheti az Önre nehezedő stresszt, ezáltal növelheti a megtermékenyülés esélyét. Noha a túlzott alkoholfogyasztást kerülni kell, egy fél pohár bor segíthet az ellazulásban. Bármi, ami csökkenti a stresszt, segítheti a teherbeesést!

7. EGÉSZSÉG

Nem győzzünk hangsúlyozni, mennyire fontos az egészséges életmód és táplálkozás. A testmozgás jót tesz, ám csak akkor, ha nincs túlzás. Napi 45 perc feletti komolyabb mozgás már bizony gondot okozhat, azaz  jóból is megárt a sok.


OSZD MEG másokkal is!