Ezekkel a módszerekkel könnyedén és szinte azonnal megállíthatod a dühös gyereket is!

Megoldások kezdő anyukáknak!

Minél tovább fékezzük az indulatainkat, annál nagyobb az esély arra, hogy elkerüljük a dühkitöréseket. Ha máshogy nem megy, akkor számoljunk lassan vissza tíztől. 

Ha ezt túlságosan elavult megoldásnak tartjuk, akkor számoljunk vissza valamilyen idegen nyelven!

Érdemes rászánnunk az időt a megoldás megtervezésére.

Ha például a rendszertelen étkezés, a „túlevés” tesz indulatosabbá, akkor találjuk ki, hogyan tarthatjuk távol az egészségünknek egyáltalán nem kedvező élelmiszereket. 

Ha a baráti társaságunkban vagy a családunkban akad olyan személy, aki könnyen kihoz a béketűrésből, akkor érdemes három lépés távolságot tartani tőle egy időre. Ne felejtsük el, hogy a környezetünkben lévő „zavaró” tényezők megnehezítik azt, hogy higgadtan és a belső békénket megtalálva álljunk a mindennapokhoz. Kezeljük ezeket a problémákat hatékonyan és a lehető legokosabban!

Jó megoldás az indulatok kezelésére a befelé fordulás. Legyünk figyelmesek és ne ítéljük el saját magunkat, ha az érzelmeinkről van szó. 

Fogadjuk el, hogy vannak feszültebb pillanataink, de ez nem azt jelenti, hogy meggondolatlanul, hirtelen felindulásból valami olyat kell cselekednünk, amit később még megbánhatunk!

Nehéz bármit is változtatni a viselkedésünkön, egyes történésekre adott reakciónkon, ha nem vagyunk biztosak abban, hogy mit rontottunk el. Ilyenkor van szükségünk a környezet visszacsatolására. 

A hozzánk közel álló személyek segíthetnek abban, hogy észrevegyük, mi az, amire nem jól reagáltunk egy adott szituációban, így lehetőségünk van arra, hogy ne kövessük el mindig ugyanazokat a hibákat.

OSZD MEG másokkal is!